
مثبت اقتصاد : مشاور مدیرعامل و مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر سازمان منطقه آزاد چابهار گفت خدمات این ستاد حاصل ماهها برنامه ریزی و فعالیت است و صرفا منحصر به سفرهای نوروزی نیست، بلکه طبق سیاست های کلان این سازمان فعالیت آن در طول سال ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل منطقه آزاد چابهار سعید رحمانی افزود: دادهها و آمارها و گزارشهای سفرهای نوروزی در این ستاد ارزیابی و بر اساس تحلیل اطلاعات برای فصلهای آینده سفر در این منطقه از جمله فصل مونسون و سایر تعطیلات در طول سال برنامه ریزی خواهد شد.
وی افزود از سیاست های اصلی ستاد خدمات سفر منطقه آزاد چابهار با محوریت سفرهای نوروزی برگزاری جلسات منظم و مداوم با هدف برنامه ریزی جهت افزایش زیرساختهای عمرانی حوزه گردشگری و ارائه خدمات اقامتی و بهداشتی و تفریحی مناسب در نوروز ۱۴۰۲ به میهمانان این منطقه بود که در این راستا با اقدامات موثر صورت گرفته و افزایش ظرفیت های موجود توانست در کسب حداکثری رضایت مسافرین موفق عمل نموده و طبق آمار اعلام گردیده ستاد مرکزی سفر کشور رتبه برتر کشوری را در حوزه رضایت مندی مسافرین نوروزی کسب نماید.
مسئول هماهنگی ستاد سفر منطقه آزاد چابهار در ادامه گفت ؛ منطقه آزاد چابهار با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و دسترستی به سواحل زیبا و منحصر به فرد و جاذبه های متعدد گردشگری از جمله کوه های مریخی و جنگل حرا و گل فشان ها و ساحل های صخره ای و مراکز تجاری و گردشگری و همچنین موقعیت ویژه آب و هوایی مناسب در بین سواحل جنوبی کشور و همچنین میزبانی شایسته مردم خونگرم و صمیمی منطقه از مقاصد مهم گردشگری در طول سال میباشد .
https://mosbateghtesad.ir/?p=61735