×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۱۴ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 4 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر

مثبت اقتصاد : مدیرعامل و مدیران ارشد ستادی بیمه دی، طبق برنامه ریزی قبلی بطور مستقیم به تماس های تلفنی مشتریان و ذینفعان شرکت بیمه دی پاسخ گفتند.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ طی اطلاع رسانی صورت گرفته از درگاه های اطلاع رسانی مختلف، مهندس موهبتی به همراه معاونین و برخی از مدیران ستادی در محل دفتر مدیرعامل پاسخگوی تماس زیاندیدگان، بیمه گزاران و بیمه شدگان بودند.بنا بر این گزارش؛ مدیر عامل بیمه دی در حاشیه این برنامه توجه ویژه به مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان و ذینفعان شرکت را از جمله اهداف مهم شرکت برشمرد و اهتمام تمامی ارکان شرکت بر پاسخگویی و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی را یکی از دو بال عملیاتی برنامه های شرکت معرفی کرد.مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه امروزه نگهداشت مشتری و ارائه خدمات نوین و بر پایه تکنولوژی و فناوری می تواند زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت بیمه دی باشد؛ افزود: این مهم با حفظ بستر ارتباط با مشتری، شنیدن دغدغه های آنها و بهبود و پایش دستورالعمل های اجرایی به منصه ظهور خواهد رسید.

وی پیگیری و درخواست پاسخگویی را حق طبیعی مشتریان عنوان و بیان کرد: اینکه مشتری در میان ۳۸ شرکت فعال صنعت بیمه، شرکت بیمه دی را برای دریافت خدمات انتخاب کرده است باید برای مدیران و همکاران این شرکت موضوعی قابل اهمیت تلقی شود و حتی اگر در برخی موارد به سبب وجود موانع قانونی و بخشنامه های موجود در اسناد بالادستی امکان برآورده ساختن نیاز مشتری وجود نداشته باشد؛ باید مستقیم و بدون واسطه با او صحبت کرد و در جریان امور قرارش داد اهمیت و ارزش مشتری از نگاه سازمان باید برای او تبیین شود که این مهم قطعاً در نگاه مشتری اثر داشته و در وفاداریش به برند ما موثر خواهد بود.

مدیر عامل بیمه دی با تاکید بر اینکه از امروز باید قوی‌ تر و با شتاب بیشتری برای پاسخگویی به مشتری در صحنه حضور داشته باشیم از مدیران خود خواست: حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت تمامی موارد در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری نمایند و نتیجه توسط مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش به آنها ابلاغ کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •